الخميس، 27 سبتمبر 2018

اسهل طريقة لجلب الحبيب

https://youtu.be/F9cP9xB7Y9s
الطريقه المغربيه لجلب الحبيب والشبشبه ع النجوم ساعدك نفسك بنفسك مع المعالج الروحانى عمر الرفاعى
00201090951943

هناك 8 تعليقات:

  1. الشيخ الادريسى احمد المغربى لجلب الحبيب وباقل التكاليف ونتيجه مضمونه خبره من الاباء والاجدادوعلم متوارث للتواصل واتس آب 01102850547مع الشيخ الادريسى

    ردحذف
  2. نصاب و كذاب و ح
    رامي
    يا رب اتحطهم على صحتك و صحة اولادك

    ردحذف
  3. نصاب و حرامي
    يا رب اتحطهم على صحتك

    ردحذف
  4. انت نصاب وكداب يا حرامي حسبآ الله ونعمل الوكيل فيك والفلوس اللي انت اخذتها مني تدخل عليك انت وأولادك بالخرب ياجماعه انا تعملت مع الراجل ده مش شيخ ده نصاب وضحك عليا واخد مني فلوس ومعملش بها اي حاجه بس الحمد والشكر لله ربنا أكرمني في شيخ تاني احسن وأصدق منك اسمه الشيخ عبدالله الجنايني هو اللي فرحني وعمل لي اللي انا عايزه والحمد الله والله والله العظيم الشيخ عبدالله اصدق من ناس كتير على النت ياجماعه ده رقم الفون بتاع الشيخ عبدالله الجنايني 01274814358 اي حد عنده مشكله او عايز يعمل جلب حبيب يروح له او يكلمه اقسم بالله شيخ صادق جدا وانا كتبت رقم الشيخ عبد الله الجنايني عشان انا عارفه ان في ناس كثير تعبت في حياتها زيي بس الحمد لله وهو يستاهل كل خير انا لو فضلت اشكر فيه طول عمري مش شويه عليا

    ردحذف
    الردود
    1. حقيقي والله الشيخ عبدالله الجنايني ممتاز الله يكرمه يارب

      حذف
  5. شيخ عبدالله الجنايني باهي كثير الله يديه الصحه والعافيه ويطول بعمرها

    ردحذف
  6. والله عبدالله الجنايني هدا ما في مثلا ربي يخليه ل اولاده

    ردحذف
  7. اقسم بالله صحيح عبدالله الجنايني شيخ ممتاز الله يبارك في عمره

    ردحذف